پرسشنامه بررسی واولویت بندی موانع اجرایی بازاریابی سبز
پرسشنامه بررسی واولویت بندی موانع اجرایی بازاریابی سبز|42076277|xkp
دانلود از دیدگاه نخبگان صنعت برق بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات5حجم0/12 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت از دیدگاه نخبگان صنعت برق
بازاریابی سبز از جمله رویکردهای نوینی است که به علت مزایا و محاسن حاصله، بسیاری از سازمان ها،شرکت های دولتی و خصوصی و صنایع به اجرای آن روی آورده اند. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از جهت جمع آوری داده ها،توصیفی و پیمایشی است.جامعه آماری کلیه نخبگانی هستند که با مفاهیم بازاریابی سبز،ویژگی ها،کلید های موفقیت بازاریابی سبز، نقش کسب وکاردر توسعه پایدار و نیز ایده های نوین کارآفرینی در کسب و کار سبز آشنایی کامل دارند.
دراین راستا، پس از شناسایی موانع اجرایی، با بهره گیری از نرم افراز SPSS، رتبه بندی آسیب های شناسایی شده با استفاده ازآزمون فریدمن صورت پذیرفت . نتایج حاکی ازآن است که شرکت برق منطقه ای تهران ، صنعت برق و سرانجام، دولت به ترتیب در رتبه های اول تا سوم از بعد موانع اجرایی بازاریابی سبز از دیدگاه و منظر نخبگان صنعت برق شناسایی و اولویت بندی شده اند. در این راستا، ضرورت داردتمهیدات لازم به ویژه شفاف سازی مفهوم و کلیدواژه «بازاریابی سبز» افزایش آموزش های کاربردی ونیزبسیج نخبگان به منظور ارایه مقالات علمی پژوهشی در همایش ها و کنفرانس های مرتبط با صنعت برق برای کارکنان فراهم گردد.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// * با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-* نوع فایل: WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc
* بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// *** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد *** پرسشنامه دارای 15 سوال است.
سوالات2-1مربوط به بعد ارتباطات
سوالات3-5 مربوط به بعد پژوهشی وآموزشی
سوالات6-8 مربوط به بعد عدالت و رقابت
سوالات9-10 مربوط به بعد فرهنگی و اجتماعی
سوالات11-15 مربوط به بعد اقتصادی
پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی واولویت بندی موانع اجرایی بازاریابی سبز از دیدگاه نخبگان صنعت برق تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید. مقیاس طیف لیکرت:پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون بررسی واولویت بندی موانع اجرایی بازاریابی سبز از دیدگاه نخبگان صنعت برق
میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
دانشکده مدیریت
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)
عنوان:
بررسی واولویت بندی موانع اجرایی بازاریابی سبز از دیدگاه نخبگان صنعت برقاستاد راهنما:
استاد مشاور:
نگارش:
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
"
پاورپوینت مديريت زمان (مدیریت امور بازاریابی یا مدیریت هر واحد دیگر)
- دانلود جهت رشته مدیریت مشخصات فایل تعداد صفحات33حجم309/765 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش مدیریت زمان عمل یا فرایند طراحی بهکارگیری کنترل آگاهانه ب
دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )
- تعداد اسلاید25 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان معرفی بازاریا
اصول بازاریابی
- حجم فایل : 559.1 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 40 بنام خدا 1 (Marketin Principles) 2 3 شکل زیر ، هفت مفهوم اساسی علم بازار یابی و رابطه آنها را با هم نشان می دهد مفاهیم اساسی بازار یابی نیاز معامله بازار مبادله کالا تقاضا خواسته 4 Need W
پرسشنامه تاثیر رابطه بازاریابی و فروش بر روی خلق ارزش برتر مشتری
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات3حجم0/10 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر رابطه بازاریابی و فروش بر روی خلق ارزش برتر مشتری *** این پرسشنامه
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی
- هدف از این پایان نامه می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات100حجم0/461 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پایان نامه مدیریت چکیده تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد
کتاب افزایش فروش توسط بازاریابی ایمیلی (تبدیل بازدید کننده به خریدار)
- کتاب افزایش فروش توسط بازاریابی ایمیلی(تبدیل بازدید کننده به خریدار) تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببریدبا تشکر
پرسشنامه بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید
- بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات5حجم0/19 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید
بازارشناسی و بازاریابی استراتژیک صنعت تصفیه و روغن کشی در ایران (مطالعه موردی شرکت روغن کشی خرمشهر)
- دانلود پکیج ، در قالب 3 فایل وورد، 2 فایل اکسل و 1 فایل پاورپوینت، شامل: سند راهبردی صنعت تصفیه و روغن کشیوضعیت جهانی مواد اولیه صنعت تصفیه و روغن کشیصنعت روغن های خوراکی در ایرانتحلیل بازار صنعت و استراتژی های رقباآنالیز پورترتحلیل SWOTبررسی وضعیت ا
دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
- عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 27 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمست
تحقیق جامع و کامل استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار
- عنوان: دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار دسته: مدیریت ( مدیریت بازاریابی- استراتژی های بازاریابی) فرمت: word (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 15 صفحه این فایل در 15 صفحه با فرمت word در زمینه استراتژیهای بازاریابی
پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی 43 اسلاید pptx
- این پاورپوینت در مورد نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی در 43 اسلاید و شامل نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی،انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و
خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار
- ( تالیف و ترجمه 3 استاد) در (92 صفحه) تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببریدبا تشکر
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد صفحات63حجم161/508 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باش
پاورپوینت آماده: تکنیک های داده کاوی در بازاریابی،فروش و مدیریت ارتباط بامشتری 33 ا
- فرمت فایل: پاورپوینت تعداد صفحات: 33 تعریف : – استخراج دانش از انبوه داده ها – کشف الگوها و قوانین پنهان در داده ها یک شرکت تجاری می تواند با داده کاوی از طریق درک بهتر مشتریانش فرآیند های بازاریابی، فروش و عملیات حمایت از مشتریانش را بهب
بررسی انواع مدلهاي حاشيه بازاريابي و بازاریابی زیره و زرشک 52 صفحه فایل ورد
- فرمت فایل: word تعداد صفحات: 52 مواد و روشها در تعاريفي كه براي بازاريابي محصولات كشاورزي ارائه شده، دو ديدگاه وجود دارد. ديدگاه نخست، تعاريفي كه بازاريابي محصولات كشاورزي را كليه عمليات انجام شده بر روي محصول در فاصله بين توليد تا مصرف ميداند. ديدگا
پروپوزال رشته مدیریت بازاریابی گرايش مدیریت ورزشی
- پروپوزال رشته مدیریت بازاریابی ( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد ) این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته مدیریت بازاریابی ، می باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است. فهرست : عنوان پروپوزال جدول اطلاعات
پاورپوینت صفر تا صد اصول بنیادین بازاریابی
- اين فايل حاوي مطالعه کامل اصول بنیادین بازاریابی مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 39 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرست بازاریابی چیست ؟ تقسیم بازار چیست ؟ چ
پاورپوینت اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار
- دانلود پاورپوینت با موضوع اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار، در قالب pptx و در 155 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: هدف کلیتعريف بازاريابي و مديريت بازارضرورت بازاريابيعوامل اثرگذار در خريد کالاروشهاي مبادلهتعریف بازارعوامل تشکیل بازارتعاريف بازار
دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
- دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت تعداد سالاید: 32 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ
تحقیق مدیریت بازرگانی (بازاریابی بین المللی)
- دانلود ، در قالب word قابل ویرایش و در 55 صفحه. توضیحات: مقدمه :هر روز میلیاردها دلار کالا و خدمت بین کشورهای جهان مبادله می شود. امروزه ملتهای جهان از طریق شبکه چند ملیتی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به یکدیگر پیوند خورده اند. هر اندازه این ارتباطات مهم
گزارش کارآموزی خط تولید، کنترل کیفیت و بازاریابی نوشابه در شرکت زمزم شرق تهران
- دانلود گزارش کارآموزی با موضوع خط تولید، کنترل کیفیت و بازاریابی نوشابه در شرکت زمزم شرق تهران، در قالب word و در 66 صفحه، قابل ويرايش، شامل: مقدمه فصل اول: تاريخچه نوشابه تاريخچه نوشابه سازي در ايرانتاریخچه كارخانه زمزممشخصات كلي كارخانه زمزم شرقآبخ
پاورپوینت بازاریابی اجتماعی
- این فایل برای درس سمینار در مدیریت تهیه شده و حاوی 12 اسلاید می باشد که حاوی مطالب زیر است: تاریخچه و هویت بازاریابی اجتماعی مردم همکاری سیاست پول محدودیت های بازاریابی اجتماعی تعداد اسلایدها: 12 فرمت: ppt
تحقیق تاریخچهی بازاریابی شبکهای
- در این تحقیق تاریخچهی بازاریابی شبکهای مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است : این حقیقتاً جالب است که اکثر افرادی که در ایران در زمینه بازاریابی شبکهای کار میکنند، فکر
مقاله بازاریابی خدمات بانکی
- بانکها و عصر بازاریابی : در سالهای گذشته بانکداران شناخت بسیار ناچیزی در مورد بازاریابی داشتند . وظیفه بانکها این بود که خدمات مورد نیاز را عرضه کنند . بانکدارها مجبور نبودند به مطالعه خاصی در مورد بررسی حسابها ، پس اندازها ، وامها و یا صندوق امانات
پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص 63 اسلاید pptx
- این پاورپوینت در مورد برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص در 63اسلاید و شامل، برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص،بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،
استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو
- عنوان: دانلود دسته: مدیریت فرمت: پاورپوینت تعداد اسلاید: 21 اسلاید مقدمه تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند. برخی از رقبا، به ویژه آنهایی که منابع و شایستگی
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه
- دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات32حجم161/793 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx تو
تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردان بیشتر از كشورهای جنوب خلیج فارس به ایران
- بخش اول: كلیات و بررسی های تاریخی موضوع فصل اول: كلیات فصل دوم: سیر تاریخی جهانگردی در ایران فصل سوم: سیر تاریخی جهانگردی و بازاریابی جهانگردی در جهان مقدمه: وابستگی شدید اقتصاد ایران به درآمد حاصل از صادرات نفت موجب گردید تا در طول چهار دهه اخیر تحو
مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار
- شاید کسی تصور نمیکرد که روزی بازاریابی علاوه بر سودآوری و فروش، نگران سلامت مصرف کننده نیز باشد اما پویایی و رقابت شدید و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دولتی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان، شرکتها را بر آن داشت که در سلامت جسمانی و ر