پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

در این صفحه از وب سایت برتر با شما هستیم با پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس|42076266|xkp

دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات5حجم0/12 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریتپرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

چکیده

مدیران بازاریابی علاقمند به آگاهی از قصد خرید مشتریان برای افزایش فروش محصولات یا خدمات کنونی یا جدید خود می­ باشند. بنابراین اطلاعات مربوط به قصد خرید می‌تواند در تصمیم­ گیری­ های بازاریابی که مرتبط با تقاضای یک محصول (محصولات کنونی و جدید)، تقسیم بازار و استراتژی­های پیشرفت و ارتقاء است به مدیران کمک نماید. کالاهای برند لوکس و انگیزه برای خرید برندهای لوکس برای مصرف کنندگان آسیایی بسیار زیاد شده است. انگیزه خرید لوکس کاملا بر اساس تفکر غربی و بازارهاست. ارزش­های فرهنگی برای تاثیر بر رفتار مشتری در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است. ایجاد روابط موجود بین ارزش­ های فرهنگی و انگیزه برای مصرف کالاهای لوکس برای بازاریاب های کالاهای لوکس مفید می‌باشد. پژوهش حاضر به بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس می­پردازد. ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات پرسشنامه با مقیاس پنج رتبه­ ای لیکرت بوده است.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// * با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-* نوع فایل: WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc
* بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// *** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد *** پرسشنامه دارای 30 سوال است : پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید. مقیاس طیف لیکرت:

لطفا جوابها را به صورت 1-کاملا موافقم 2-موافقم 3-تا حدودی 4-مخالفم 5-کاملا مخالفم

جواب بدهید.

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

استاد راهنما:

استاد مشاور:

نگارش:

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد






"

مطالب دیگر:
📒دانلود کتاب صوتی محاکمه📒دانلود کتاب صوتی مرد هزار ساله📒دانلود کتاب صوتی مردی به نام اوه📒دانلود کتاب صوتی میرا📒دانلود کتاب صوتی یک عاشقانه آرام📒دانلود کتاب صوتی صداهایی از چرنوبیل📒دانلود کتاب صوتی دروغگویی روی مبل📒نقشه اتوکد جزئیات مونتاژ گابیون📒فایل فلش تبلت طرح سامسونگ high copy gt-5200📒دانلود کتاب صوتی بریت ماری اینجا بود📒دانلود کتاب صوتی زوربای یونانی📒نقشه های اتوکد مجموعه ورزشی و تفریحی📒نقشه اتوکد جزئیات شناژ بندی دیوار بلوک سیمانی محوطه📒پاورپوینت تحلیل فضای شهری - نقد و بررسی ایستگاه های اتوبوس 52 اسلاید📒كاملترين پكيج متون حقوقي 3 پيام نور📒چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق ایجاد کنیم📒کسب درآمد اینترنتی روزانه 80 هزارتومان و ایده های طلایی📒مجموعه بک لینک های سایت های برتر با کلمه کلیدی پاورپوینت📒پکیج آموزشی افزایش تضمینی ۲تا۱۰برابری درآمد📒150 نکته مهم حقوق جزا📒جزوه و نکات مهم ایین دادرسی مدنی شکری📒جزوه و نکات مهم ایین دادرسی مدنی دکتر مقصود پور📒ارث نموداری برای یادگیری سریع مبحث ارث📒آموزش ساخت ویدیو های شعبده بازی📒دانلود سوالات سازنده تولیدات چرمی دست دوز | 219 سوال فنی حرفه ای